Dragenor - 2011-03-16 11:52:43

W czasie walki gracz może zadeklarować akcję "unikanie", bądź "parowanie ciosów" (tu jednak trzeba posiadać jakąś broń, tarczę). Stanowi to dodatkową ochronę przed ciosami przeciwnika. W obu przypadkach Mistrz Gry wykonuje test zręczności o określonym poziomie trudności, zależnym od tego, jak silny jest nasz przeciwnik. Jeśli test ten się powiedzie, atak zostanie odparty. W przypadku, gdy gracz zadecyduje się unikać, tudzież i parować ciosy, będzie to robił przez całą następną kolejkę, gdy tylko ktoś lub coś go zaatakuje.

Ważne: nie można parować ataków dystansowych, co najwyżej ich unikać, jednak ma się wówczas modyfikator -3 przy danym teście, związany z tym, że niezwykle trudno jest uciec przed np. strzałą wystrzeloną przez wprawnego łucznika. Istnieją jednak osoby, które opanowały sztukę unikania na tyle, że nie stanowi dla nich większego problemu. Mało kto wie jednak, gdzie się tego można nauczyć...

www.dziennikarstwo.pun.pl www.legend-of-avatar.pun.pl www.rpggryf.pun.pl www.beybladefans.pun.pl www.sancygniow.pun.pl